fbpx

小學階段有好的補習老師

蘇格拉底:教育不是灌輸,而是點燃火焰

小學階段是小朋友的啟蒙時期,如果上天保佑能在這時期遇上好的補習老師,真是可遇不可求。為何有智慧的家長都偏愛參加補習社的補習班?無他,如果家長自己在外面搵老師,搵到個新手的,不懂教學生,每次臨夠鐘就在座位發呆望住學生等夠鐘,咁就麻煩。

來補習社,導師都是熟手技工,我們也有舊同事帶新同事,這樣導師就有得學(私補的很多未有過補習社教學經驗),這樣他們就懂得如何教小朋友,如何找學生的弱點去強化。

更重要是,他們都有心做教育,耐性盡責,超時都唔起身(因為反正補習社付鈔),所以參加藍豆功課輔導班的家長,都非常滿意。

點解補習老師講嘢咁大聲

有時候家長話,點解老師好似教學咁大聲。

其實如果老師教學生聲線好細,幾乎聽不到,又成日望住家長係邊度,鬼鬼祟祟咁,梗係對自己無信心同埋有古惑啦。

我們的導師從來都好投入,有時家長入到房接仔都唔知唔,會好投入地教。

老師唔理您完全無服務?

不知何時開始,家長覺得老師要給予家長星級的禮遇服務。

因為老師有時候掛住教學,無同你打招呼,咁樣話無服務你,究竟老師應該以學生為先,還是家長為先,這點大家應該想一下。