fbpx

紅磡有教英文的補習社 P5 前您一定要來

紅磡有教英文的補習社

孩子小學時期,英文底子打不好的話,升中學遇上全英文環境,學習就會有困難。既然英文是學術基礎,就不能等到小五小六才來惡補。有時候學英文嘅嘢,係需要用時間去浸淫嘅,只有短時間的話,就算是老師學生一對一,都未必太有著數同成效。據我哋教英文的經驗,感覺上急的話,都補唔到幾多。所以大家補英文,就要趁早。紅磡邊度有教英文的補習社?您現在就來對了地方。記得,小五前您一定要來啊,否則神仙難救。

講一個英文補習的故事

之前有一個學生,小學三年班,英文非常差。其實小學英文差,差到唔合格,是非常罕見的。

日前收到家長的電話,好開心同我哋講:我個仔響你哋度補左半年,原本英文唔合格,依家終於合格了,Miss 好好人,阿 Sir 教英文又一流,而家個仔英文發音準左好多,真係要多謝你哋。

教英文成績好不是老馮

好啦,雖然好多人認為收得生就「應該」要教好個學生,不過有家長樂意去贊美我們,我們當然是高興啦。所以和大家分享一下。

作為在紅磡其中一間有信譽有教英文的補習社,我們對學生的成就感到驕傲。

如果你都對我哋嘅《小學英文專科班》有興趣,歡迎致電安排試堂。